1. JAKI JEST OKRES GWARANCJI NA WYKONANE USŁUGI?
Dajemy gwarancję na 3 miesiące z limitem do 10 tysięcy kilometrów.
2. ILE PRZECIĘTNIE TRWA NAPRAWA SKRZYNI BIEGÓW?
Sama naprawa zajmuje przeważnie od 1 do 3 dni roboczych, natomiast terminy zależą od bieżącego obciążenia – tu prosimy o kontakt telefoniczny.
3. W JAKIM PRZEDZIALE KOSZTÓW MIEŚCI SIĘ NAPRAWA SKRZYNI BIEGÓW?
W typowej sytuacji koszty kształtują się następująco:
– 350-500 montaż i demontaż skrzyni biegów
– 350 robocizna przy wyciągniętej skrzyni biegów
– dodatkowo koszt części i materiałów (od 300 zł do nawet kilku tysięcy)
4. CZY TO PRAWDA ŻE SKRZYNIA AUTOMATYCZNA JEST DROŻSZA W EKSPLOATACJI?
Tak, skrzynia automatyczna wymaga częstszych i droższych serwisów olejowo-filtrowych, daje za to większą wygodę użytkowania szczególnie w ruchu miejskim.
5. CZY NIEZNACZNY WYCIEK OLEJU ZE SKRZYNI BIEGÓW WYMAGA NATYCHMIASTOWEJ INTERWENCJI?
Tak, z uwagi na to, że w skrzyni jest niewiele oleju (3x mniej niż w silniku). Nawet niewielki ubytek powoduje zwiększenie temperatury pracy skrzyni, ponieważ olej smaruje ale też chłodzi, odprowadzając temperaturę z wnętrza na aluminiowe korpusy, które spełniają tu funkcję radiatorów.
6. CZY ZAJMUJĄ SIĘ PAŃSTWO RÓWNIEŻ SKRZYNIAMI W UKŁADZIE DSG?
Tak, mamy dużo gotowych skrzyń po regeneracji oraz zestawów łożysk, uszczelniaczy, a także sprzęgła i sterowniki.
7. CZY ZORGANIZUJĄ PAŃSTWO ZAMIENNIK, BĄDŹ REGENEROWANĄ SKRZYNIĘ JEŚLI MOJA NIE NADAJE SIĘ JUŻ DO NAPRAWY?
Mamy wiele naprawionych/regenerowanych skrzyń biegów w naszym sklepie, jednak jeśli nie posiadamy potrzebnego modelu skrzyni, możemy doradzić gdzie kupić. Należy wtedy pamiętać, że na skrzynię przywiezioną przez klienta nie udzielamy gwarancji.
8. CZY WSZYSTKIE DOSTĘPNE PRODUKTY WIDNIEJĄ NA STRONIE INTERNETOWEJ?
Nie, mamy też wiele produktów które nie widnieją na stronie – nie jesteśmy w stanie wystawiać wszystkich produktów na bieżąco w sklepie internetowym. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego.
9. CZY PRZY OKAZJI NAPRAWY SKRYNI BIEGÓW WYKONUJECIE INNE NAPRAWY?
Tak, na życzenie klienta wykonujemy też inne naprawy szerzej opisane na stronie głównej. Oprócz tego, w momencie kiedy auto wjeżdża na stanowisko nasz pracownik wykonuje wstępne oględziny pojazdu i jeżeli stan elementów wpływa na bezpieczeństwo klient otrzymuje informację o tym fakcie wraz z propozycją usunięcia usterki.